pátek 10. března 2017

Maturitní a imatrikulační ples školy

Dne 24. ledna proběhl ples naší školy v Radiopaláci. Vcelku jsem si ho užil. Panovala tam příjemná atmosféra. Program byl dobře naplánován a časově všechno vycházelo. Trošku mi vadilo jen dlouhé čekání a organizace našeho nástupu nanečisto. Ale pak všechno proběhlo v pořádku a všichni jsme byli ostužkováni. Potom následoval proslov paní ředitelky, v jehož průběhu jsme byli seřazení pod pódiem. Většina mých spolužáků brzy odcházela, ale já jsem zůstal s rodinou a pár kamarády a čekal na vystoupení čtvrťáků. Vypadala docela připraveně a byla to legrace. Z plesu jsem odcházel až o půlnoci.

Vojtěch Capil, I1.C

Myslím, že naše Íčko je jednou z nejvtipnějších tříd a jsme prima kolektiv. Po zkoušce na nástup jsme se toulali po Radiopaláci a dělali fotky. A pak přišlo to, kvůli čemu jsme na plese byli: naše třída se pořád smála a užívala si té chvíle, kdy se z nás stali plnohodnotní prváci!

Christian Bošiak, I1.C



Maturitní ples byl pro každého z nás moment, který si určitě užil – jak se svými blízkými, tak se spolužáky. Trochu nás trápily velké fronty u baru a v šatně, ale jsem rád, že se povedlo naše vystoupení. Byl to pro mě další krok v životě. Ačkoli se vyskytlo pár nedostatků, (moc spokojení jsme nebyli s ozvučením sálu), určitě jsem si ples užil, byla spousta legrace. Maturitní ples bylo vlastně hlavně krásné uvedení prváků na naši školu a zároveň neskutečný úvod do finále našeho studia na Úžlabině. Pokud se maturita povede tak, jako ples, bude vše v naprostém pořádku.

Třída I4.B

Žádné komentáře:

Okomentovat