čtvrtek 23. února 2017

Celostátní kolo olympiády v mezinárodní dámě 2017

V pátek 17. 2. 2017 se v strašnickém DDM konalo finále olympiády ČR v mezinárodní dámě. Z naší školy se do celostátního finále probojovali čtyři žáci: David Blažek (já), Daniel Fegler, Jakub Hlaváček a Daniel Šmíd.

Atmosféra turnaje byla napjatá od samého začátku. Zatímco většina Úžlabinské sestavy s přehledem první kolo zvládla, já jako favorit (a zkušený hráč ) kategorie turnaje, jsem měl co dělat, abych otočil zápas, ve kterém jsem prohrával o čtyři kameny. Nakonec však zkušenosti zvítězily a první kolo pro Úžlabiňáky skončilo bez ztráty bodu.

Ve třetím kole jsem remizoval s Kubou Hlaváčkem a v kole čtvrtém porazil v průběžném pořadí vedoucího Dana Feglera a zajistil si tak nad ním jednobodový náskok, který jsem v posledním pátém kole turnaje obhájil a stal se s devíti body (4 výhry, 1 remíza) vítězem kategorie středních škol. Na celkovém druhém místě se umístil již zmíněný Dan Fegler, který získal cenu nejlepšího nováčka kategorie, a třetí místo obsadil nejmladší Úžlabiňák Jakub Hlaváček.


Velkou motivací k výhře, pro mne byl od začátku velký pohár pro vítěze a za zmínku také stojí věcná cena, kterou byl dron na dálkové ovládání.


Fotogalerie je na našem facebooku.

David Blažek, L4.D

Žádné komentáře:

Okomentovat