čtvrtek 25. září 2014

Adapťák

Článek o adaptačním kurzu měli psát studenti, ale já neodolala zapsat pár postřehů. Stejně jako „moji“ prváci začínají na zdejší škole, jsem tu nováčkem i já. Adapťák mi hodně přiblížil E1.A, zjistila jsem nepřeberné množství informací, jenž jsem o klucích ani netušila. Poznala jsem chlapce z jiného úhlu, než bych je kdy měla šanci poznat. Už v nich nevidím pouze studenty. Jsou to jednotlivé osobnosti mající různé záliby, koníčky, přání a lidské postoje. Ve třídě je malíř, modelář, vrhač nožů, hráč košíkové, fotbalista, hokejista, badbinstonista, bubeník. Neuvěřitelná všehochuť má něco společného. Všichni jsou součástí E1.A. Stejně i já…

Tímto děkuji za příjemné dny a fajn stmelování. Poznala jsem příjemné mladé muže a velmi zajímavé a milé kolegyně. Vím, že na náš adapťák budu dlouho vzpomínat.

Barbora Vodičková (školní rok 2014/2015)

Žádné komentáře:

Okomentovat